Diskuse

O Církvi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dík za tolik potřebné a věcné informace!

:-)

2 0
možnosti

Kostel svatého Jakuba v Brně?

Jako dítě jsem rád navštěvoval kostely v Brně. Při návštěvě Jakuba mne oslovil člověk, pozval do protějšího domu, kde jsem pak na jeho popud klečel na klekátku před krucifixem a ten člověk mne opakovaně líbal na ústa. Z dnešního pohledu mám za to, šlo zneužití dítěte na faře. Kdo to byl nevím. Bylo to v šedesátých letech kdy jsem byl školák na prvním stupni základní školy.

0 0
možnosti

Církev je svatá skrze své poslání. Církev, to jsme my všichni, hříšníci prostí i hříšníci s kněžským svěcením. Přes naše hříchy nás Ježíš má rád a obětoval se za nás. Divné, co? Nepochopitelné! Boží! :-)

1 0
možnosti
Foto

J30a34k15u47b 46R97o28t32h

7. 12. 2018 17:31

Poslyšte, já vás nechci citýrovat, ale Církev, tedy ta obecná, nepatří jen vám katolíkům. Nejste snad jeden z těch, kteří mají stále protestanty nikoliv za bratry a sestry v Kristu, ale za opomenutí hodné heretiky, že ne?:-/

0 0
možnosti

Myslím, že křesťané by si mohli hledět Ježíše Krista a Jeho spásy. Hádky nechme teologům! Stejně nás čekají revize věrouky i mravouky. Ale to je jejich věc, to není věcí nás obyčejných věřících! Musíme být jen trpěliví! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 110
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 668x
Jsem katolický teolog. Pastorační asistent v Diecézní charitě Brno.

Seznam rubrik

Oblíbené články